Kundeservice

Har I også mange opkald fra Jeres kunder, som I ikke altid kan nå at besvare? Vil I gerne yde den bedste service til jeres kunder, men har ikke tiden til at kunne gøre det?

Så lad WECALLIT hjælpe jer – og sikre, at alle opkald bliver besvaret med høj service og en glad stemme. Vi tilbyder førstelinjestøtte til Jeres kunder og håndterer deres anmodninger, hændelser, krav eller klager på en professionel måde – og altid med en glad stemme.

Vi tilbyder høj kvalitets kundeservice til lave priser. Kvalitet er, hvad alle virksomheder lever af, og WECALLIT ønsker at ændre kulturen indenfor kundeservice branchen til at højne niveauet og give markedets bedste service uanset ydelse. Vores ansatte har en gennemsnitsalder på 33 år og veluddannet.

Vi skræddersyer en pris præcis efter Jeres behov. Vores priser starter fra 5,50 DKK per opkald.
Prisen ændre sig alt efter, hvilken service som ønskes – men vi sikre, at I får en pris som I er glade og tilfredse

Vi kan tilbyde følgende ydelser indenfor kundeservice:

  • Beskedservice
    Vi tager imod besked fra jeres kunder og sender herefter besked til jer med alle nødvendige informationer.
  • Omstillingsservice
    Vi tager imod opkald fra Jeres kunder og kan omstille til hver enkelt af jeres medarbejdere. I modtager informationen om kunden, inden I bliver sat i dialog.
  • Kalenderbooking
    Vi hjælper jeres kunder med at booke tider direkte i Jeres kalender eller systemer.
    Vi træner vores personale til at kunne lave bookinger af høj kvalitet.
  • Kundeservice
    Vi tilbyder høj kvalitets kundeservice, hvor vi udarbejder en FAQ i samarbejde med Jer og træner vores personale, til at kunne besvare alle opkald, som var det jeres egen interne medarbejder.

Menu